Direktlänk till inlägg 20 september 2016

Åka in till förlossningen vecka 28

Av L - 20 september 2016 10:57

  

ja då blev man sjukskriven igen då!

Vaknade en morgon av att man hade lite ont imagen, tänkte att det är väl normalt nu när man är gravid och den ska hinna ställa om att få plats me en bebis i magen. Men timmarna gick och det blev bara sämre kunde inte tänka på något annat än min värk i magen. Så jag fick gå hem och ringa till förlossningen och jag var bara i vecka 28, det var bara att åka in. Blev livrädd vill inte födda nu, tänk om bebisen inte överlever då. Många tankar kom till mej i samma ögonblick. Kom in till förlossningen och fick ligga där, som tur var, det var inga värkar bara min värk i magen. Fick ligga kvar över natten på förlossningen. Efter första natten blev jag för flyttad till bb, och där fick jag ligga tre nätter sen fick jag åka hem på permisen. Men fick komma ni nästa dag igen, läkarna hittade inte något fel på mej heller bebisen. Det gör bara ont när jag är uppe och går så jag har varit sängliggande sen min gravidetsvecka 28, är i 31 nu håller på att bli tokig här hemma. Får se vad läkaren säger imorgon. Några böcker har man ju läst redan och serie har man gått igenom.

Är det någon som har något bra förslag man kan göra när man är sängliggande?

//gravid kvinna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 13 september 2016 14:23

Vad gör man när man upptäcker att man är gravid och tänker, detta har jag inte tid med nu. Jo man tar ett test till för att verkligen kolla så att det är rätt på första gravitetteset som jag köpte, jo då helt rätt, gått ca fyra veckor. Hallå märker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om du skulle köpa hus, skulle du?
 Bygga nytt hus
 Köpa ett renoverat hus
 Köpa ett hus som ska renoveras

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards